Dag 30, 6 februari, Niagara Falls - Toronto - Frankfurt

Als we de gordijnen opendoen zien we dat de wind is gaan liggen, want de nevel van de waterval gaat nu recht omhoog. Hierdoor zijn ze niet zo goed te zien als gisteren.

We maken ons klaar, ik schrijf een stukje verslag en dan gaan we ontbijten bij de andere IHOP die 2 etages lager in ons  hotel zit. De kamer is niet inclusief ontbijt. Wel kregen we een kortingsbon voor The Keg, van CAD 30,- en voor de IHOP voor CAD 15,-, maar die hebben we gisteren al gebruikt.

We laten het ons goed smaken, want het kan wel even duren voordat we weer wat krijgen. Jan neemt koffie en wordt 3x bijgeschonken en krijgt ook nog een coffee to go mee.

Terug op de kamer pakken we de laatste dingen in en checken uit. We zijn nog te vroeg voor de bus, die om half 1 gaat, dus gaan we in de lobby wat zitten internetten en waar kun je dan beter naar kijken dan naar toekomstige vakanties 😊

Met recht A room with a view

De bus komt keurig op tijd. We verwachtten de enigen te zijn, maar dat is niet zo. We zijn met 8 en bij de volgende halte komen er nog 2 bij. Deze bus ruikt wel normaal.

We lopen op ons gemak door Union Station en kijken nog even om ons heen. Het is niet handig om met die koffers door de buurt te dwalen, dus moeten we het hierbij laten. Deze keer koopt Jan wel een ticket met senior discount en dan zetten we even de pas erin, want de trein staat er al. Was eigenlijk helemaal niet nodig, want om deze tijd rijdt hij elk kwartier en bovendien zijn we hartstikke vroeg, maar dat zit zo in je systeem. Een bus later uit Niagara Falls was geen optie geweest, want dan waren we juist te laat geweest.

Op het vliegveld vinden we een plek waar we rustig kunnen zitten. We lunchen met het zakje chips uit de hotelkamer in Buenos Aires. Af en toe doen we om en om een blokje om en tegen half 5 gaan we kijken of we de koffers kwijt kunnen via het self service systeem.

De trein waarmee we naar het busstation gingen

Het duurt even, hoewel we niet hoeven wachten, maar dan zijn we ze kwijt en kunnen we door de security. We hebben hier geen toegang tot de lounge, maar die hebben we gekocht. Vanaf half 6 kunnen we erin. Het is wel prijzig, maar hier kunnen we lekker zitten en wat eten. Het aanbod is prima en ze  hebben heel lekkere cole slaw. Alleen jammer dat de drankjes geen zelfbediening zijn en de barman nog weleens de hort op is.

Om 20.30 uur lopen we naar de gate en kunnen we boarden. We zitten vooraan bij de bulkhead. Op zich fijne plaatsen, maar er zijn geen voetensteunen en dat is voor mij wat minder comfortabel. Geen drankje in de Premium Economy en bij het opnemen van de keuzes voor het eten blijkt dat er nog maar 1 beef is en dat hadden we allebei gewild. Ik neem dan maar de kip. Terwijl we wachten tot we opstijgen kijk ik Jurassic World Dominion uit. Het eten is zoals gewoonlijk redelijk tot matig.

Dan gaan de lichten uit en proberen we wat te slapen. Deze keer lukt het mij beter dan Jan, maar het duurt een poos voordat ik mijn draai gevonden heb.